تحولات لبنان و فلسطین

اولین نشست خبری و مطبوعاتی مسعود پزشکیان رئیس جمهور اسلامی ایران تا ساعتی دیگر در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران آغاز خواهد شد.

اولین نشست مطبوعاتی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران تا ساعتی دیگر آغاز خواهد شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس دولت چهاردهم قرار است در این نشست خبری مهمترین برنامه ها و طرح های خود را برای تحقق شعارهای و وعده های انتخاباتی اش تشریح کرده و به سوالات خبرنگاران درباره مهمترین مسائل و چالشهای کشور و پیش روی دولتش پاسخ دهد.

موضوعات و مسائلی همچون تورم و برنامه دولت برای مهار و کاهش نرخ رشد آن،  تصمیم دولت در مورد بنزین و مدیریت مصرف آن، ناترازی انرژی از جمله برق و گاز، مسئله فیلترینگ، بازار خودرو و واردات آن، اشتغال و معیشت مردم، جوانان و چالشهای اشتغال و ازدواج آنان، مسکن، راهبرد ایجاد وفاق ملی و تحقق دولت وفاق ملی و البته سیاست خارجی و در رأس آن موضوع برجام و مذاکرات رفع تحریم ها و ... به نظر اهم مواردی خواهد بود که در این نشست در قالب سوال از رئیس جمهور پرسیده خواهد شد.

مسعود پزشکیان بر خلاف معمول ادوار گذشته و روئسای جمهور پیشین در روزهای پس از اعلام نتایج انتخابات و در کسوت منتخب مردم نشست خبری برگزار نکرد و این موضوع را به زمانی پس از استقرار دولت موکول کرد.

به گفته سید مهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور این نشست قرار است با تغییرات و اصلاحاتی نسبت به ادوار گذشته برگزار شود و انتظار می رود رئیس جمهور به تعداد بیشتری از سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.